У спортивних секціях Азії навчання футболу вважають справжньою школою життя. Поступовий, індивідуальний розвиток гравця відбувається через спеціальні вікові програми і є основною метою шкіл. Тренування проводяться під наглядом кваліфікованого персоналу. Дитячі тренери оцінюють розвиток гравців, ґрунтуючись на їх грі, а не на результаті матчу або турніру.
Вікові етапи та принципи навчання дітей у футбольних школах:
Етап 1-отримання насолоди грою (6-10 років).
Дитина аж до 9 років набуває основні здібності через ігрові та навчальні фізичні вправи. Вони повинні бути більш різноманітні. Характеристики дітей у спорті:
Тренер дає тільки істотні інструкції та основні правила. Він є прикладом, зразком і не копіює тренування для дорослих, навіть окремі вправи.
Етап 2-початковий (11-13 років).
"Золоті роки для навчання" - розвиток умінь у юних футболістів. Характеристики гравця:
Тренер частіше використовує похвалу, робить акцент на те, що виходить у дитини краще, дає чіткі пояснення, працює на розвиток техніки, умінь, демонструє виконання прийомів, навчає систематично, дає простір для творчості і допомагає юним спортсменам вчитися на своїх помилках.
Етап 3-етап формації (14-16 років).
Підлітки в цьому віці відчувають значущі біологічні зміни (медичний контроль за фізичним, психологічним і емоційним станом). Розуміння цих змін і допомога гравцям призводить до успіхів.
Етап 4-заключний (17-20 років).
Гравці вчаться бути незалежними і відповідальними за свою власну поведінку і рішення, тому в футбольних секція повинні надати їм належну підтримку. Характеристики дітей:
Тренер допомагає здобути незалежність, формує індивідуальну і групову тактику на високій швидкості, проводить позиційні і різноманітні тренування, працює над слабкими сторонами кожного гравця.